Viral

Sekali lagi Cvrang Dan Kali Ini Isteri Shuk Dtg Serbu Rumah Wanita Itu Dan Ini Yang Dia Nampak

 

Nampaknya kemelut rumah tangga penyampai radio Hot fm, Shuk Sahar atau nama sebenarnya Mohammad Shukri bin Mohamed Sahar, 34 seakan kembali bergelora.

 

Sejak pagi tadi isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Seraa telah memuat naik beberapa luahan hati berkenaan suaminya yang didakwa mempunyai hubungan lain dengan wanita sebelum ini yang dikenali sebagai Farah.

Isteri dedah skandal Shuk

 

 

Menerusi Instagram Seraa, dia telah mendedahkan hubungan terlarang suaminya dan Farah dengar menyertakan beberapa video menunjukkan Shuk berada di kediaman wanita itu serta tangkapan perbualan WhatsApp yang dihantar wanita tersebut kepada Seraa.

 

 

Cari suami tak balik2

Dalam salah satu muat naik tersebut, Seraa menyatakan dia telah pergi ke kediaman wanita tersebut untuk bertemu dengan Shuk namun dibiarkan dihadapan rumah tanpa diendahkan langsung.

 

Seraa juga akui yang dia berasa amat sedih memandangkan Shuk adalah suaminya dan diperlakukan sebegitu seperti tiada harga diri.

 

 

 

Shuk tak mahu keluar rumah

 

 

 

 

 

 

Baru ini, masih lagi dengan episod pergolakan rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘panas’ apabila isterinya dipercayai mendedahkan Shuk kembali bermain kayu tiga.

 

Dengan menerusi beberapa posting yang telah dimuat naik di laman media sosial Intagramnya, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yakni Fara Salleh.

 

 

 

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami.”

 

“Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang,” katanya.

 

Jelas Rossa lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

 

“Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah. Aku dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan, kau usir aku.

 

“Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa dosa aku sampai aku kamu buat macam ni.

 

“Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.

 

“Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala cela yang buruk demi masa depan anak-anak.

 

“Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak.

 

“Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku dimana,” katanya.

 

Pada warganet anda boleh juga lihat antara luahan tersebut di bawah ini.

 

 

 

 

Pada waktu yang sama juga pihak Gempak ada cuba untuk menghubungi Shuk sendiri untuk mendapatkan penjelasan lanjut.

 

Sebelum ini, Shuk ini pernah dikaitkan dengan Fara sekitar bulan Julai tahun yang lalu.

 

Walaubagaimanapun, ketika itu perlakuan curang Shuk sudah diketahui oleh isterinya dan Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan Fara.

 

Difahamkan juga, Fara sebelum ini pernah terlibat dalam kontroversi selepas didakwa dipukul bekas kekasihnya iaitu penyanyi kumpulan Hyper Act, Kecik sekitar tahun 2017

 

Untuk rekod, Shuk sudah mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

 

Apaapa pun admin berharap masalah ini dapat diselesaikan dengan baik sekali yer…

 

Sumber : GEMPAK/awatttsyeikhhApa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami

 

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini

 

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disin

 

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendir

 

 

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda iku

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *