Viral

Skali Inflvencer Cantik Dari Vietnam B0ngkar Sesuatu. Dedh Bukti Mesej Buat Pihak Sana Tak Senang Duduk

Baru-baru ini, seorang influencer terkenal kacukan Jerman-Vietnam, Jade Anh, membuka kisah mengenai penerbangannya ke Malaysia untuk penggambaran muzik video.

Namun, kemunculannya di dalam video tersebut terpaksa disunting di atas dakwaan isteri penyanyi utama berasa cemburu.

Berikutan dakwaan tersebut, penyanyi, Akim Ahmad telah tampil memberi penjelasan memandangkan namanya dan isteri, Stacy, telah dipetik oleh netizen.

Tidak hanya mendiamkan diri, Jade Anh menerusi Twitter memuat naik keratan mesej yang dikatakan daripada person in charge kepada muzik video tersebut.

Katanya lagi, punca cemburu tidak ditulis di dalam mesej memandangkan mereka bercakap menerusi telefon.

Menurutnya, tweet yang ditulis sebelum ini bertujuan untuk menceritakan pengalamannya yang lalu.

Namun, seseorang telah menjadikannya besar dan cuba menuduh dia sebagai penipu.

Dia langsung tiada niat untuk memperbesarkan hal yang lepas, oleh itu dia meminta maaf.

Kredit: Jadey Anh

Sumber: OMM

Influencer Vietnam Dakwa Digvgurkan Dari Muzik Video ‘R4mpas’ Kerana Stacy Cembvru, Ini Jawapan Padu Akim


Sejak semalam tular di media sosial Twitter d4kwaan seorang influencer Vietnam dikenali sebagai Jade, yang kes4l apabila babak melibatkan dirinya di dalam sebuah video muzik dip0tong gara-gara sikap c3mburu isteri vokalis terlibat.

Walaupun Jade tidak menyatakan nama vokalis dan isterinya, namun warga Twitter mengaitkan bebenang ditulis model kacvkan Jerman – Vietnam itu ditujukan kepada Akim dan Stacy.

Menerusi bebenang tersebut Jade yang juga seorang model itu berkata, dia terkejut apabila pihak produksi memberitahu semua b4bak melibat dirinya terpaksa dibu4ng kerana isteri vokalis tersebut tidak menyukainya.

Bagaimanapun bebenang tersebut telah menariik perhatiian Akim yang juga vokalis kumpulan Akim & The Majistret dan bertindak membalasnya.

“Pandai eh dik? Siapa yang k3cewa sangat ni?,” tulisnya.

Dalam pada itu Akim turut membuat penjelasan di akaun peribadi Twitternya mengenai d4kwaan yang dibuat Jade.

Akim berkata lagu R4mpas didedikasikan khas buat allahyarham ibunya dan berasakan muzik video tersebut tidak sesuai untuk dikeluarkan.

“R4mpas tu, tulisan khas atas pemergiian orang yang paling aku sayang, ibu aku. Dengan MV yang pada aku agak sensiitif dan keterl4luan, aku rasa tak sesuai untuk aku keluarkan. Jadi aku ambik keputusan untuk tukar semua konsep MV kepada yang boleh ditonton untuk semua.

“Termasuk keluarga aku anak-anak aku, cikgu aku, kawan ayah aku, kawan ibu aku, kawan-kawan aku, sebab aku masih berpegang pada adat dan budaya timur aku, sebab aku…. Anak Ahmad….

“Aku dah kehiilangan ibu aku, kalau aku keluarkan MV yang keterl4luan pada pandangan mata orang asia macam aku ni, apa pulak pandangan kekeccewaan yang akan aku dapat dari ayah aku? Aku tak nak keccewakan ayah dan keluarga,” jelas Akim.

Akim meng4kui jalan cerita untuk muzik video tersebut memang sudah diberitahu sebelum penggambaran tetapi selepas diedit dia mendapati jalan cerita tidak sesuai dengan maksud lagu.

“Iye betul, tapi jalan cerita MV tu yang diberitahu masa hari penggambaran MV tu. Jadi bila dah edit, rasa tak kena jalan cerita dengan maksud lagu. Jadi aku mintaklah untuk keluarkan scene-scene yang tak kena,” tulis Akim menjawab pertanyaan seorang warga Twitter.

Dalam pada itu Akim turut ber4ng kerana kontroversi ini berlaku pada hari ulang tahun perkahwinannya.

Hari ni anniversary aku, kau k4cau family aku? Kau rasa kau siapa sial?”, tulisnya berang.

Tambah Akim lagi, jalan cerita muzik video R4mpas juga sudah dibincang tetapi kononnya atas nama ‘seni’ idea yang dirasakan kurang sesuai itu tetap diteruskan pihak tertentu (tidak dinyatakan).

sumber gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Payung Cerita Media Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *