Viral

Najib ucap tahniah kpd Lee Zii Jia, sekali ramai pula tye pasal cuti

JAGUH perseorangan lelaki negara, Lee Zii Jia mencipta rekod apabila memenangi final badminton All England di Birmingham pada Ahad malam.

Perlawanan melibatkan Zii Jia, 23, dengan pemain dari Denmark, Viktor Axelson, berkesudahan dengan keputusan 30-29,20-22 dan 21-9.

Zii Jia meraih kemenangan All England pertamanya sejak kali terakhir ia dimenangi oleh Datuk Wira Lee Chong Wei pada 2017.
Terdahulu, Zii Jia mencipta kejutan apabila menewaskan pemain nombor satu dunia dari Jepun, Kento Momota pada aksi suku akhir pada Jumaat.

Dalam pada iti, Najib memuat naik satu posting mengucapkan tahniah kepada Zii Jia, namun rata-rata komen menayakan tentang cuti

“Menang!Juara All England 2021!!!
Tahniah tahniah tahniah Lee Zii Jia!”

Namun begitu, Najib memuat naik satu lagi posting memberitahu esok adalah hari kerja seperti biasa, tak ada sebarang cuti. Tapi hanya Parlilen saja cuti, sindir Najib

Sumber:trandingsangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *