Viral

[Video] Gara2 terlalu rindu, lelaki ini sanggup gali pus4ra isteri. Terjadi sesuatu ketika dia sedang mengali

Apa yang jelas, perasaan itu normal bagi seseorang manusia. Kesedihan adalah suatu tanda yang membuktikan hakikat kehidupan. Jika kita mengelak perasaan tersebut, kita tidak akan mengenali diri sendiri.

Apabila kita merasai perasaan tersebut, secara langsung membantu kita memahami nilai kesedihan dengan lebih mendalam.

Tidak dinafikan kehilangan insan yang disayang merupakan momen sukar untuk diterima. Seperti sebuah video yang viral di Indonesia memaparkan seorang lelaki dipercayai suami telah menggali kubur arwah isterinya untuk melepaskan rindu yang terpendam selama ini. Memang sedih!

Gali kbur isteri

Kejadian ini berlaku di Kota Semarang, Jawa Tengah Indonesia menyaksikan seorang suami telah bertindak menggali makam arwah isterinya.

Tindakan tersebut dipercayai si suami tidak dapat terima hakikat bahawa pasangan hidupnya telah meninggal dunia.

Video menunjukkan individu itu berusaha sekuat tenaga dengan menggali kubur berkenaan menggunakan sebatang cangkul tanpa dibantu sesiapa.

Di akhir video, si suami kelihatan tersungkur di kubur isteri sebelum kerja menggali itu selesai.

Belum move on

Memandangkan betapa besarnya impak perasaan sedih, maka ramai berbicara hal itu. Ada yang memberi nasihat supaya kita jangan bersedih, berhenti bersedih serta mengelak daripada bersedih.

Apa yang jelas, semua nasihat tersebut ada kebenarannya namun perlu dikupas dengan rasional dan teliti agar dapat membantu jiwa yang bersedih.

Sumber: Kosmo | Fakta.Indonesia via Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *