Viral

Dakwaan anggota keluar ayat ‘You perah sendiri ke susu tu?’, ini kenyataan pihak Polis

Sebelum ini beberapa bulan lepas pernah kecoh dimedia sosial dimana kecoh tentang 2 orang gadis yang berasingan telah ditahan anggota polis ketika sekatan jalan raya.

Seorang gadis selepas ditahan telah diminta nombor telefon dan dikatakan anggota polis tersebut telah menghantar pesanan ringkas kepada gadis tersebut.

Manakala bagi seorang lagi gadis telah ditahan di sekatan jalan raya tetapi apa yang berlaku memang satu pengalaman yang menyedihkan.Kedua dua kes telah diambil maklum oleh pihak PDRM dan siasatan dan tindakan sudah pun diambil.

Terbaru, lain pula ceritanya apabila seorang gadis ini tularkan salah laku seorang anggota polis yang mengeluarkan kata-kata yang menyinggung perasaan gadis terbabit.

Gadis ini telah ceritakan apa yang terjadi di laman Twitternya. Dia menyatakan bahawa dia telah di tahan oleh polis di sekatan jalan raya, dan setelah ditanya dia hendak kemana, gadis ini memberi tahu dia ingin menghantar susu Nilofa.

Menurut gadis ini, anggota Polis yang munkin bernama ‘Logan’ telah keluarkan kata-kata berbaur lucahh, dimana dia berkata “u perah sendiri ke susu tu?”. Selepas itu anggota polis dan tentera lain telah ketawa ramai-ramai.

Kejadian berlaku di Exit Putrajaya to SKVE/LDP pada pukul 9:05 pagi, 27 March 2021, menurut gadis yang terbabit ini. Gadis terbabit bersasa amat malu dan telah ‘mention’ pihak PDRM dalam twitnya.

PEG POLIS CERITAKAN APA TERJADI
Tiada arahan SJR di laluan keluar Selangor – Polis

Laman Facebook Polis KL telah memuat naik satu kenyataan tentang seorang pegawai polis ‘menganggu’ seorang gadis di Sekatan Jalan Raya.

Gadis Itu Salah Dengar Apa Pegawai Ini Cakap Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

sumber:trandingsangat

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *