Viral

Tabah Pergi Kenduri Kahwin Bekas Suami

Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga, sudah pastinya mengimpikan perhubungan tersebut berkekalan buat selama-lamanya. Namun, kita sebagai manusia hanya mampu merancang dan selebihnya perlu akur dan reda dengan setiap ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.

Seperti perkongsian satu video di laman TikTok, oleh seorang wanita dikenali sebagai Farhanah Farah, berjaya menarik perhatian warganet di mana dia dan anak-anaknya pergi ke majlis perkahwinan bekas suaminya. Menerusi video yang dikongsi, dapat dilihat raut wajahnya yang ‘gembira’ melihat suaminya yang telah berkahwin semula dengan wanita lain.

 

‘Semoga berbahagia hingga ke jannah’

Foto: Tangkap layar video

Tidak semua wanita diberikan kekuatan untuk menghadiri majlis perkahwinan bekas suami sendiri, lagi-lagi melihat insan yang pernah disayangi berdamping dengan wanita lain. Namun, ibu kepada tiga cahaya mata ini diberikan kekuatan untuk menghadiri majlis perkahwinan bekas suaminya sendiri. Apa yang lebih mengejutkan, apabila dia dijemput sendiri oleh isteri baru bekas suaminya itu.

Selamat pengantin baru ex husband. Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Walau aku dengan kau sentiasa berperang, tapi aku tumpang happy di hari bahagiamu.

Bahkan, mereka sempat bergambar bersama di atas pelamin untuk dijadikan kenangan pada masa akan datang. Ujar wanita ini lagi, dia sudah reda dengan apa yang telah terjadi dan meminta anak-anaknya untuk menerima keputusan yang diambil oleh bapa mereka dengan hati yang terbuka. Bertanyakan soal mengapa mereka bercerai, wanita ini hanya memberikan respon tiada lagi jodoh antara mereka.

Menerusi satu video lain, wanita ini turut menceritakan isteri baru suaminya menjadi punca mereka kembali berbaik semula demi memastikan anak-anak mereka mendapat kasih sayang yang secukupnya daripada seorang bapa.

Selamat pengantin baru ex suami!


Mesra daripada isteri ‘muda’

Kuatnya akak!

 

Sumber: Farhanah Farah/Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *