Uncategorized

” Ingat Langkawi, Ingat Neelofa”

Kontroversi Rentas Negeri, Neelofa Bersyukur Terima ‘Free Marketing.

Pihak polis telah mengesahkan bahawa pengacara dan usahawan terkenal, Neelofa dan suami ke Langkawi atas urusan kerja dan bukannya pergi berbulan madu seperti yang didakwa.

Namun, segelintir netizen dipercayai masih belum ‘move on’ selain mempersoalkan tujuan sebenar Neelofa ke pusat peranginan itu..

Bertenang semua di luar sana.

Bertenang semua di luar sana. Tak launch lagi free marketing dah gegar satu negara. Syukur rezeki Allah atur, now berjuta orang tahu outlet Chatime saya akan dibuka di Langkawi.

Pihak polis telah mengesahkan bahawa pengacara dan usahawan terkenal, Neelofa dan suami ke Langkawi atas urusan kerja dan bukannya pergi berbulan madu seperti yang didakwa.

Namun, segelintir netizen dipercayai masih belum ‘move on’ selain mempersoalkan tujuan sebenar Neelofa ke pusat peranginan itu..

Bertenang semua di luar sana.

Bertenang semua di luar sana. Tak launch lagi free marketing dah gegar satu negara. Syukur rezeki Allah atur, now berjuta orang tahu outlet Chatime saya akan dibuka di Langkawi.

Free marketing

Terbaru, Neelofa kelihatan bahagia bersama suami tercinta. Mereka dilihat menaiki ‘cable car’ serta menikmati makanan laut di negeri Darul Aman itu. Sebelum ini, Neelofa memberi nasihat kepada orang ramai supaya tidak meninggalkan solat fardu dalam apa keadaan sekali pun. Hal ini kerana, kebanyakan netizen membanjiri ruangan komen memerli Neelofa tentang isu Langkawi.

Sumber: Neelofa

 

Artikel Sebelum nya :

“Neelofa Ke Langkaawi Atas Urusan Kerja & Mengikut Saluran Yang Betul “

 

KUALA LUMPUR: P0lis Daerah Brickfields menges4hkan memberi keben4ran kepada selebriti Neelofa dan tiga yang lain untuk bergerak ke Pulau Langkawi atas urusan kerja dan buk4n untuk berbulan madu.

Berdasarkan permohonan wakil sebuah syarikat produk minuman di Balai P0.lis Sri Hartamas di sini, tujuan utama Neelofa dan wakil syarikat terbabit bersama dua yang lain adalah atas urusan kerja bersama pihak Chatime Malaysia

 

Timbalan Ketua P0lis Daerah Brickfields, Superintendan Basri Sagoni, berkata mengikut permohonan itu, mereka dibenar bergerak ke lokasi tujuan bermula 27 Mac hingga 4 April ini.

 

“Hasil sema.kan pada borang Permit Pergerakan Perintah Kawa.lan Pergerakan Bersyar.at (PKPB) yang ditandatangani oleh Ketua P0lis Balai, Balai P0lis Sri Hartamas, sebab pergerakan keluar empat individu ini adalah untuk urusan kerja.

“Syarikat terbabit turut mengeluarkan surat memaklumkan nama Neelofa dan tiga yang lain berserta nombor kad pengenalan sebagai mewakili mereka untuk melawat kawasan Chatime yang akan dibuka,” katanya kepada BH, hari ini.

 

Basri berkata, berdasarkan jadual pergerakan. lokasi yang akan dituju empat penama terbabit termasuk Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd Noor, adalah Langkawi, Sungai Petani, dan Kangar, Perlis.

“Mereka dijadual tiba di Langkawi pada 29 Mac dan akan berada di sana sehingga 2 April sebelum melawat cawangan Chatime di Sungai Petani dan Kangar pada 3 April.

Justeru, saya tegaskan keben4ran permoh0nan yang dikeluarkan oleh Balai P0lis Sri Hartamas adalah atas urusan kerja dan bukan untuk tujuan berbulan madu,” katanya.

Beliau berkata, sekiranya terbukti kehadiran Neelofa ke Langkawi untuk tujuan berbulan madu, pihak p0lis di sana boleh mengambil tind4.kan kerana mel4ng.gar Pr0sedur 0perasi Stan.dard (SOP) ditetapkan Majlis Kesela.matan Negara (MKN).

 

Sejak semalam, beberapa gambar memaparkan Neelofa dan suaminya, Haris Ismail, berada di Langkawi tvlar di media sosial hingga menimbvlkan beberapa perse.psi, termasuk dakw.4an merent4s negeri untuk berbulan madu.

Pasangan itu melangsungkan pernikahan pada Sabtu lalu.

 

Sumber : Bharian / ig Neelofa

Artikel Sebelum Itu

Alhamdulillah,Dengan sekali lafaz..Detik-Detik Manis Buat Hariz Dan Neelofa

 

Selepas hampir seminggu warganet ternanti-nanti berita pernikahan selebriti dan usahawan cantik, Noor Neelofa Mohd Nor, 33 dan pendakwah muda, Muhammad Haris bin Mohd Ismail atau PU Riz akhirnya pasangan ini sah bergelar suami isteri.

Neelofa yang masih mengekalkan niqabnya tetap kelihatan anggun dengan busana serba putih sedondon dengan PU Riz yang terlihat tenang sepanjang majlis pernikahan.Akan nikah yang berlangsung kira-kira jam 11 pagi ini bertempat di Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur bertemakan Jabal Rahmah dan para tetamu juga mengenakan pakaian serba putih bersesuaian dengan tema.

Neelofa telah dinikahkan sendiri oleh adiknya yang mewakili bapanya sebagai wali dengan mas kahwinnya sebentuk cincin.

Pernikahan pasangan ini juga turut disaksikan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Senator Datuk Dr Zulkifli Al Bakri yang bertindak sebagai jurunikah.

Perkahwinan Neelofa dan Haris ini antara ‘wedding Of The Year’ buat golongan selebriti kerana menjadi salah satu majlis yang sangat dinantikan oleh peminat-peminat mereka.

Sumber: lofa.page

ohmymedia

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *