Viral

K0ma 2 Bulan & Disahkan Meningg4l Dunia, Dkwa Diri Masih Berny4wa Tapi Katil Hampir Ditolak Ke Bilik May4t

R3zeki, aj4l m4ut, jod0h pert3muan serta perplsahan ad4lah takdlr Allah. Kita hanya m4mpu merncang dan Allah SWT yang tentukan segala-galanya.

Terbaru, seorang wanlta mencerit4 kan pengalamannya apabila disahkan ‘m4ti hidup semula’ selepas dipercayai k0ma selama dua bulan.

‘Doktor sahkan aku dah m4ti’

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, wanlta ini mendkwa dia telah dimasukkan ke hospital selepas dil4nggar lori ais di Kampung Keladi, Kulim, Kedah. Jelas wanita ini lagi, dia telah k0ma selama dua bulan dan sepanjang tempoh tersebut banyak perkara yang dilaluinya.

Bahkan ramai yang menyangka, apabila seseorang itu berada dalam keadaan k0ma, mereka tidak akan mendengar apa yang orang cakap dan tidak rasa apa yang dilakukan oleh orang sekeliling. Tetapi ternyata tanggapan itu adalah sal4h dan sebenarnya mereka mampu mendengar setiap apa yang dibicarakan oleh orang sekeliling.

Bercerita dengan lebih lanjut, wanita ini juga mendkwa bahawa doktor telah mengesahkan dirinya sudah tidak berny4wa malah pegawai perub4tan juga telah men0lak katilnya dari wad ICU untuk ke bilik may4t selain memaklumkan kepada ahli keluarga tentang kematlan tersebut. Lebih mengejutkan apabila wanlta ini memberitahu bahawa ketika itu dia masih lagi berny4wa tetapi dia tidak mampu berbuat apa-apa.

Sampai sekarang aku dengar lagi apa yang mama aku cakap. Kakak mama redha kakak tingg4lkan mama. Mama sayang kakak sangat-sangat. Time tu aku tak mampu menangls, tak mampu nak kenyit bulu mata.

Hanya mampu berdoa dalam hati Ya Allah aku hidup lagi, bagi peluang untuk aku jumpa family aku. Alhamdulillah, Allah dengar doa dan tanglsan aku.

Sedihnya..

‘Tarikh saya m

4ti, hidup semula

Sumber Pipi_Pau8  via Oh Bulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *