Viral

‘Wei, Mak Dah M4ti Ni. Transfer Aku Duit Mak RM6k, Aku Sempat Ambil Nombor Pin Mak’

Foto sekadar hiasan

Pemergian insan tersayang terutamanya ibu bapa merupakan satu momen yang sangat sedih dan p.erit sehingga tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Bayangkan, insan yang banyak berk.orban masa dan tenaga menjaga serta menyayangi kita sepenuh hati telah pergi buat selama-lamanya.

Tetapi berbeza pula yang terjadi kali ini apabila ada seorang anak dida.kwa seakan tidak sedih dengan pem.ergian ibu sebaliknya hanya mementingkan wang sahaja.

Anak jaga mak t.enat di wad C.ovid-19

Kisah ini dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter iaitu hypePeep. Kejadian menyayat hati ini telah menimpa seorang wanita berusia 96 tahun ketika berada di salah sebuah w.ad C.ovid-19.

Menurut sumber, pada suatu malam, wanita ini berada dalam keadaan t.enat. Oleh itu, disebabkan faktor umur, pihak perub.atan dipercayai membuat keputusan membenarkan anak wanita ini yang turut positif C.ovid-19 untuk menjaga ibunya di w.ad tersebut.

‘Aku sempat ambil nombor pin mak’

Namun siapa sangka, dua hari kemudian, wanita ini telah pergi buat selama-lamanya. Tetapi apa yang lebih menge.jutkan apabila individu ini mend.akwa terdengar perbualan si anak di telefon memaklumkan bahawa si ibu sudah men.inggal dunia dan disebabkan dia telah menjaga ibunya di wad, dia meminta wang berjumlah RM6.000.

Paling tidak disangka, si anak terbabit dikatakan sempat meminta nombor pin akaun bank ibunya. Kejam! Menjengah ke ruangan komen, kebanyakan netizen meluahkan rasa g.eram dan tidak berpuas hati dengan tindakan si anak yang terga.mak mementingkan diri dan ‘g.ilakan’ harta.

Sumber: hypePeep via ohbulan

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *