Viral

Video: Kantoi KeIuar dgn Prmpuan Lain, Motor Lelaki ini Hancur Dikerjakan oleh Teman Wanita

Kes pasangan cvrang sudah menjadi kebiasaan dalam masyarakat kita.

Kalau dilihat memang setiap hari, pasti ada sahaja kes baru yang kita dengar sama ada dilakukan oleh selebriti terkenal ataupun insan sekeliling di sisi kita.

Begitulah seperti yang dilalui oleh seorang gadis ini apabila dia telah tersempak dengan teman lelakinya yang dilihat keluar ‘dating’ bersama wanita lain.

Difahamkan lagi, rupa-rupanya lelaki berkenaan kantoi apabila gadis itu terserempak dengannya ketika sedang menaiki motosikal sambil dibonceng oleh seorang wanita.

Oleh kerana terlampau kecewa dengan perbuatan teman lelakinya, tanpa disangka gadis itu bertindak agresif dengan menghancurkan motosikal lelaki berkenaan.

Menerusi sebuah video yang dikongsi di aplikasi TikTok, kelihatan gadis itu sedang memukul motosikal milik teman lelakinya yang kini telah tersadai di atas jalan.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

                  

Bukan setakat itu sahaja, dia turut dilihat menghentakan dan membling batu pada motosikal tersebut dengan niat ingin melepaskan geram terhadap teman lelakinya yang cvrang.

Perkongsian itu telah mendapat berbagai reaksi dan simpati dari netizen di mana rata-rata dari mereka turut berasa ger4m terhadap lelaki berkenaan.

Dalam pada itu, ramai juga yang mendoakan gadis terbabit.

Siapa sangka, rupa-rupanya pasangan berkenaan dipercayai sedang bergaduh sebelum si lelaki menyuruh teman wanitanya turun dari motor.

Video:

Lebih mengejutkan lagi apabila lelaki itu terus berlalu pergi, tergamak meninggalkan gadls itu berse0rangan dalam keadaan terpinga-pinga di tepi jalan.

Akibat terkejut dan terlalu sedlh diperlakukan sebegitu, gadls itu dilihat hampir terdduk di atas jalan.

 

Kredit: gstvip

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *