Uncategorized

“lsteri Kongsi Detik Detik Suami MenjeIang Pergi Buat SeIamanya” -Syurga Menanti Mu

Pemerg1an insan tersayang adalah kehilangan yang paling sakit buat seseorang. Ditambah lagi insan tersayang itu adalah suami tercinta, makin sakit dan per1t untuk diharungi.

Perkongsian video oleh seorang wanita yang ingin dikenali sebagai Yani Solihat di platform Tik Tok membuatkan ramai tersentuh hati kerana beliau seorang yang sangat tabah, kerana di dalam suasana kesedihan tersebut.

Beliau telah merakam detik beberapa jam sebelum suami tercintanya itu menghembuskan nafas buat selamanya.

Video tersebut telah mendapat 1.2 juta likes, berjuta tontonan dan berpuluh ribu yang lain turut meluahkan rasa simpati dan takziah di atas pemergian arw4h suaminya itu.

Tidak dapat dikenalpasti apakah punca kem4tian suaminya itu tetapi dalam kandungan video tersebut dapat dilihat bahawa walaupun dalam keadaan tidak tidak bermaya, arw4h masih lagi solat dan tidak meninggalkan solat.

 

 

Sesungguhnya kem4tian itu pasti kepada semua m4khluk yang bernyawa jadi sekiranya kita masih hidup dan masih sihat, jagalah diri dan kesihatan dengan baik. Semoga kita semua tergolong dalam golongan yang beriman dan beramal. Inshaa Allah.

Komen Netizen:

  

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok yanisolihat/astrobaru

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *