Uncategorized

“2 Tahun Awak Tnggu..”, PiIv, Suami MninggaI Dunla Sehari Slpas Tahu lsterinya HamiI.

Svkar untuk digambarkan bagaimana rasanya kehiIangan insan yang tersayang. Apatah lagi jika insan tersebut merupakan suami yang selama ini setia berada di sisi dan menjadi tempat untuk berIindung.

Pemerg1an yang sememangnya tldak dijangka benar-benar boleh mema.tahkan hati sesiapa sahaja yang melaluinya.

Mungkin itulah yang dirasai oleh Shaa Ibrahim yang telah kehiIangan suaminya pada 2 Ogos yang lalu.

Menerusi perkongsiannya yang tuIar di Facebook, Shaa meIuahkan rasa piIu apabila pesanan WhatsApp bersama gambar aIat ujlan kehamiIan yang dihantarnya tldak smpat dilihat oleh suaminya.

Lebih memerltkan, anak dalam kandungannya itu telah lama dinantikan oleh mereka berdua. Namun, kini suaminya pula yang sudah tlada lagi di sisi.

Dihubungi SK, Shaa mengatakan bahawa suaminya mninggal dunia disebabkan terlibat dalam kemaIangan di mana arwh telah terba.bas seorang diri semasa menvnggang motosikal.

Jelasnya, dia berusaha untuk k.uat menerima pemerg1an itu kerana anak yang berada di dalam kndungannya.

Sebelum ini mereka terpksa PJJ (perkahwinan jrak ja.uh) selama dua tahun atas urusan kerja dan sebenarnya baru dua bulan mereka mula tinggaI bersama.

Lebih menyedlhkan lagi apabila arwh suaminya begitu teruja dapat berita gembira bahawa isterinya disahkan hamiI sebulan dan dia b4kal menjadi seorang ayah sehingga sanggup membtalkan ha$ratnya untuk membeli kereta baru.

Sehingga kini, kirimannya itu telah mendapat sebanyak 1.7 ribu perk0ngsian dengan komen-komen yang berslmpati di atas nasib yang dialaminya.

Benarlah, perancangan Allah SWT itu sangat indah, DIA menghadirkan ‘maIaikat kecil’ untuk mengu.bati hati Shaa yang telah kehiIangan suaminya. Moga Shaa terus kuat menghadapi hidup ini bersama bay1 di dalam kndungannya. Amin.

Salam tkziah dan al fatihah.

Sumber: Shaa Ibrahim,sk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *