Uncategorized

[Video]SeIepas 2 Kali Di ‘tldurkan’ lsteri HamiI 6 BuIan Dijmput llahi Brsama Bay1 Dlm Kndungan.

$aban hari seorang demi seorang telah tew.as angka.ra pndemik C0VlD19 dan kebeIakangan ini juga banyak berita ibu yang sedang mengndung telah didapati p0sitif C0VlD 19 terk0rban bersama bay1 yang dikndung malah ada yang ‘prgi’ selepas seIamat keIuarkan bay1nya.

Seperti kisah pi lu yang berlaku kepada Encik Firdaus, pemilik War0ng Kopi Manggis Road , isterinya yang hamiI 6 bulan telah terk0rban bersama bay1 dalam kndungannya.

Arwh isterinya iaitu Herni Yusnilah di khabarkan telah posltif covid pada akhlr Julai yang lalu. Apa yang lebih memiIukan selepas dua kali di ‘tldurkan’ akhlrnya beliau dijmput llahi bersama-sama bay1 Ielaki dalam kndungannya.

Sebelum ini arwh amat mena.ntikan zuriat Ielaki berikutan anak sulung arwh adalah perempuan. Namun anak yang ditu.nggu tnggu oleh pasangan ini tldak dapat di seIamatkan.

Rata rata kenalan suami dan arwh amat terkjut dengan berita yang mendu kacita kan itu. Arwh Herni di slfatkan seorang sahabat dan kenalan yang sangat baik sepanjang hyatnya.

Video:

Salam tkziah. InsyaAllah syahld buatmu duhai ibu. Moga syurga milikmu. Semoga suami dan anknya ku.at dan tbah dengan uj1an ini. Al fatihah.

Sumber: mr&co, amal team melaka.

Kredit: dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *