Uncategorized

[VIDEO] Pertama kali jumpa bakaI ibu mentua, penampilan gadis diteg0r – “Pakai la s0pan sikit..”

Bagi golongan perempuan yang ingin bertemu bakal mentua buat kali pertama, pasti timbul perasaan gement4r apabila memikirkan reaksi baIas mereka sebelum melangkah ke fasa seterusnya.

Selain tingkah Iaku, penampilan juga perlu dititikberatkan kerana ‘first impression’ itu penting bagi ‘orang tua’ untuk menilai perkara yang terbaik kepada anak mereka.

Bagaimanapun, seorang gadis ini menerima pelbagai teguran warganet berhubung penampilan yang dikatakan kurang sesuai ketika dibawa ke rumah bakal ibu mentua oleh teman lelakinya.

 

Dia bukan yang pertama (dalam bercinta), tetapi dia orang pertama yang aku perkenalkan kepada mama,” tulis teman lelakinya @kandarr__ menerusi satu video di aplikasi TikTok.

Rakaman pendek berdurasi tujuh saat itu memaparkan gadis tersebut yang dikenali sebagai @pikot.___ duduk bersila dipercayai sebelum menikmati juadah bersama keluarga teman lelakinya.

Meninjau ke ruangan komen, hampir semua warganet menyentuh mengenai penampilan gadis berkenaan yang mengenakan hijab, baju yang didakwa seperti ‘inner’ serta berseluar hitam.

 

Rata-rata meluahkan rasa segan selain tidak sanggup memakai pakaian seperti itu apatah lagi perlu bertemu dengan ibu bapa kekasih sendiri kerana bimbang sekiranya cinta ditolak gara-gara penampilan kurang sopan.

Aku yang gelabah…

Tidak membiarkan teman wanitanya terus menjadi buah mulut ramai, @kandarr__ meninggalkan satu komen mengenai penampilan gadis terbabit dengan mengatakan sesi pertemuan itu tidak dirancang.

Benda tak rancang nak jumpa

Sehingga kini, video berkenaan meraih 2.3 juta tontonan serta hampir 183,000 tanda suka dalam kalangan pengguna TikTok.

Sumber: TikTok @kandarr__

Via omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *