Uncategorized

“Terus tlkam je tak cerita banyak” Isteri tengah sedap bersetvbuh dengan kekasih tak perasan suami balik rumah

JAKARTA – Seorang lelaki yang berang kerana ‘men4ngkap’ isterinya sedang ber4smara bersama lelaki lain bertindak menyer4ng kedua-dua pasangan kekasih itu dan menlkam mereka menggunakan sebilah plsau pemot0ng daging.

Kejadian yang diceritakan menerusi suntingan di akaun Instagram bernama @andreli_48 itu dikatakan berlaku di Kutai Kartanegara, Kalimantan Timur.

Svspek bernama Antok Pamuji, 38, itu merupakan seorang peniaga kain di Kutai Barat, tetapi sesekali pulang ke rumahnya di Bandar Tenggarong.

Dia mengesyaki isterinya, EA, 33, berlaku cur4ng kerana sering bermain dengan telefon bimbit dan enggan menunjukkan kepadanya apabila diminta.

Suatu hari, Antok bertekad untuk menylasat aktiviti isterinya secara rahsia dengan berpura-pura pergi bekerja. Dia bagaimanapun masuk semula ke dalam rumah melalui pintu belakang dan bersembunyi di atas siling.

Setelah dua jam menunggu, Antok terkejvt kerana mendapati seorang lelaki yang dikenali sebagai K masuk ke dalam rumah dan melakukan hubungan intlm dengan isterinya.

“Tidak tahan melihat kejadian itu, Antok turun ke bawah dan memec4hkan pintu bilik tidur dengan menggunakan plsau pem0tong daging,” jelas Ketua P0lis Daerah Tenggarong, IPTU Nursan seperti dipetik daripada akaun Instagram @andreli_48.

Antok menghayunkan plsau ke arah K yang kemudiannya lari dalam keadaan berb0gel dan berIumuran da.rah kerana mengalami Iuka di pingang dan tangan kiri.

Keadaan isterinya yang turut ditlkam masih belum diketahui. Selepas kejadian itu, Antok menyerah diri kepada p0lis.

Admin tengok video tu,isteri dia minta tolong jiran-jiran dalam keadaan berbogeI dan berIumuran d4rah. Kesian tengok tapi ger4m pun ada. Korang pulak macam mana?

Sumber : buletin 3

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *