Hiburan

“Dia tetap Emak kepada ank saya, saya maafkan Mawar..” Fizo memohon agar warganet berhenti mengcam

Nama aktor Fizo Omar dan bekas isteri, usahawan Mawar Karim menjadi topik hangat di platform media sosial sejak minggu lalu.

Permulaan k0ntroversi ini selepas Mawar membuat luahan tentang Wan Maryam dengan memuat naik gambar anaknya keseorangan ketika bercuti di sebuah taman tema di Johor Bahru di Instagram Stories.

Mawar tervk kena kcam

Ketika dihubungi 0hBulan!, Fizo, 36, akui berasa simpati dengan nasib Mawar yang teruk dikecam netizen gara-gara sekeping foto yang diterimanya.

Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar berkata dia sudah memaafkan tindakan Mawar serta menghormati pandangan bekas isterinya itu.

Saya kesal apabila keluar dakwaan ini dari pihak satu lagi. Ini menyebabkan Mawar teruk dikcam netizen. Saya sebenarnya tldak dikcam kerana saya tidak ambil peduli dan sangat sibuk dengan perniagaan.

Ramai netizen yang ‘bantai’ Mawar. Jadi, apabila orang kongsi dengan saya Mawar dikecam, saya simpati dengannya. Apa pandangan dia, saya hormati.

Saya maafkan Mawar.. kerana mungkin dia terlalu berem0si atau mungkin ada salah faham.

Bersangka baik dengan semua perkara

Dalam pada itu, pelakon drama Adellea Sofea memohon agar warganet berhenti mengcam dan menghukum usahawan terkenal itu.

Saya harap netizen jangan buat andaian dan persepsi. Janganlah menghukum dan mengecam dia. Kita bersangka baik dengan semua perkara. Macam mana pun, dia tetap emak kepada anak saya.
Terdahulu, Fizo berkahwin dengan Mawar pada November 2013 namun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat pada 10 Julai 2019.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka memiliki seorang anak perempuan, Wan Maryam yang kini berusia lima tahun.

Selepas dua tahun menduda, Fizo bernikah buat kali kedua dengan bekas pramugari, Fazeera Nazri Aziz pada 21 Oktober 2021 dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Janda Baik, Pahang.

Sumber : 0hbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published.