Semasa

“Rumah tangga mvsnah” adik sendiri jadi perampas, suami rayu lstri jangan viraI

Selepas berkahwin, tiada apa yang diharapkan selain rumah tangga dibina dapat berkekalan dan terus bahagia. Namun biasalah, pasti ada juga tersel1t salah faham dan pertengk4ran kecil di antara suami isteri.

Tapi yang paling ditakuti adalah kehadiran orang ketiga yang mampu meragvt kebahagiaan tersebut.

Namun seorang wanita bernama Dea sama sekali tidak menyangka insan yang telah mer0sakkan rumah tangganya adalah adik perempuannya sendiri.

Dalam beberapa perkongsian video di TikTok, suami yang masih baru dikahwini akhirnya kant0i berdua-duaan dengan adik ipar sambil galak merakam video bersama.

Selepas kejadian tersebut, si adik yang dikenali sebagai Shella malah tidak merasa malu serta terang-terangan mengakui hubungan tersebut melalui satu status Facebook.

Namun ketika bertanya kepada si suami, lelaki tersebut cuba untuk berdalih dan meminta untuk tidak tularkan cerita berkenaan.

Jelas Dea, si suami dan juga adik perempuannya dulu pernah bercinta namun sudah lama putus.

Setelah beberapa tahun, barulah wanita tersebut tanpa sedar mula rapat dengan lelaki berkenaan sebelum akhirnya berkahwin selepas disarankan oleh keluarga mentua.

Sumber :  rdeafirly / LawakmaIaysia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *