Uncategorized

[VIDEO] “Sabar la bang, 2tahun bini abang pendam” – Lelaki Men4ngis Isteri Hil4ng Masa Shopping Raya Undang Ketawa

Ramai yang melepaskan ger4m selepas dua tahun tidak dapat merayakan hari raya di kampung dengan begitu sakan membeli belah keperluan raya. Malah rata-rata jalan juga sesak dengan mereka yang ingin keluar shopping raya lagi-lagi pada minggu terakhir puasa ini.

Macam situasi yang dikongsikan lelaki ini apabila berlaku satu kejadian melucukan pula semasa dia dan keluarga keluar membeli belah. Semuanya gara-gara si isteri yang ‘hil4ng’ dan tidak dapat ditemui gara-gara terlalu asyik mencari baju raya.

 


Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat seperti sedang mencari-cari seseorang di dalam kesesakan orang ramai itu. Turut kelihatan dia berada di sebuah gedung pakaian yang dipenuhi dengan orang ramai yang ingin mencari baju raya pada saat akhir.

Dalam masa yang sama, lelaki itu rupa-rupanya telah terpis4h dengan isterinya sendiri menyebabkan dia panik seketika. Lebih melucukan, dia juga berpura-pura seperti menangis sambil ditenangkan oleh rakan-rakan yang lain.

 

Dia juga turut memanggil nama isterinya beberapa kali sebelum akhirnya wanita itu muncul di hadapannya. Lelaki itu juga sempat berseloroh meminta wanita itu untuk tidak merayau jauh-jauh dan hil4ng dari pandangannya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat situasi yang dikongsikan ini. Malah ada yang memberitahu mereka juga turut melalui pengalaman yang sama baru-baru ini semasa sibuk membeli belah.

 

  

Sumber : Berita Kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.