Uncategorized

“Benda dah lama kec0h” Siapa sangka ini resp0n dari Siti Hariesa mengenai adegan p4nasnya

Sekian lama mengunci mulut selepas dihimpit k0ntr0versi babak panas dalam drama Perempuan Itu, pelakon baharu, Siti Hariesa mengakui tindakannya untuk meredakan situasi panas agar tidak berlanjutan.

Tidak menyesal dengan apa yang berlaku, namun gadis berusia 24 tahun ini berkata, k0ntr0v3rsi itu mengajarnya lebih berhati-hati dalam memilih watak pada masa akan datang.

“Saya tak hilang ke mana-mana. Cuma, saya ber cuti selama sebulan selepas selepas penggambaran drama Perempuan Itu.

“Tindakan berdiam diri kerana saya tak mahu mengapi-apikan dan terus sensasi isu ini. Lebih baik saya membisu daripada mengeluarkan kenyataan yang boleh mengeruhkan lagi keadaan,” katanya.

Terdahulu, Siti Hariesa menjadi buruan media selepas sedutan babak sensval bersama Zul Ariffin dikongsi aktor itu menerusi akaun Instagram (IG).

Antara babak mencetuskan kemarahan ramai membabit kan aksi Zul mendukung Siti Hariesa dan adegan menyuap ‘whipping cream’ ke mulut Zul dengan aksi mengghairahkan.

Ditanya apakah perasaan saat namanya menjadi bualan hangat netizen ekoran keberaniannya melakonkan babak panas itu, pelakon yang dicungkil bakat menerusi Drama Festival Kuala Lumpur 2019 itu berkata, dia menyifatkannya pengalaman yang melucukan.

Pengalaman yang melucukan

“Pada mulanya, saya rasa lawak apabila babak ini tular. Kemudiannya, barulah saya sedar beginilah perasaannya apabila diri ditularkan.

“Saya tidaklah menyesal kerana sebagai pelakon, saya kena profesional. Apa yang dilakukan atas tuntutan kerja, bukannya nak berseronok ataupun suka-suka,” ujarnya.

Disebabkan keberaniannya itu, Siti Hariesa turut mendedahkan menerima kecaman netizen dihantar menerusi mesej peribadi.

“Keluarga dan rakan-rakan ada berpesan agar jangan membaca komen. Namun, disebabkan keluar notifikasi, saya bacalah juga, cuma saya tak balas,” katanya sambil tertawa.

 

Menjadikan insiden itu sebagai satu pengajaran, Siti Hariesa berjanji akan lebih berhati-hati dalam memilih watak.

“Insya-Allah, saya akan lebih teliti dalam menerima tawaran berlakon kerana ini adalah kali pertama saya ditularkan dan menerima kecaman hebat,” ungkapnya.

Sumber : BH 0nline

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.