Uncategorized

Dat0 Vida Datang Melawat, Sekali Ustz Kazim Bongkar Sesuatu Tentang Dsv Yang Ramai Tak Tau

Penyanyi dan usahawan kontroversi, Datuk Seri Vida meluahkan rasa sedih apabila dirinya terus menjadi bahan kecaman netizen di media sosial.

Perkara tersebut dikongsikan penyanyi lagu I Am Me itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di platform TikTok miliknya.

Menurut Vida yang juga Presiden Netizen bagi program Big Stage 2022, dia berasa hairan mengapa setiap apa yang dilakukannya akan menerima kecaman netizen.

“Apa lagi salah saya. Kenapa tak boleh terima setiap apa saya cuba lakukan.

“Kebiasaan balik dari hotel baru saya akan buka telefon untuk melihat komen dan maklum balas netizen.

“Tetapi, setiap minggu saya masih dikecam dan bermacam kata, sedangkan saya sudah jadi sebaik mungkin dengan kata-kata,” katanya di TikTok.

Mengulas lanjut, usahawan terkenal itu berkata mungkin orang sekeliling melihat dirinya nampak gembira, namun di sebalik itu hanya tuhan sahaja yang tahu.

“Buat macam mana pun masih dibenci dan dikecam netizen. Sedih hati saya.

“Depan orang saya nampak suka dan gembira. Tetapi sebaliknya Allah sahaja yang tahu segala kesedihan dan kesusahan saya hadapi,” ujarnya.

Pemerhatian Utusan Malaysia mendapati, ruangan komen dibanjiri pelbagai reaksi netizen buat usahawan sensasi itu.

“Datuk Seri sebiji macam mak saya, orang nasihat tak mahu dengar. Bila sudah kena, baru nak rasa sakitnya terngadah itu. Penat lihat Datuk Seri,” komen seorang warganet.

“Datuk, maaf ya. Pendapat saya sahaja, mengapa tidak Datuk fokus perniagaan sahaja. Datuk sangat hebat dalam bidang itu,” komen juga seorang pengguna.

“DSV sudah ada segalanya cuma perbaiki adab dan sopan. Insya-Allah jaga itu sudah lengkap DSV sebagai wanita hebat. Bukan meraih tular dan cakap bukan-bukan. Netizen pun bijak,” tulis lagi seorang pengguna.

Ini pendedahan Ustaz Kazim Elias Tentang Dato Sri Vida..

Dalam kehidupan Dato vida yang seringkali menerima kecaman, ada di antara netizn yang tidak melihat kebaikan yang pernah dilakukan oleh beliau. dalam video ini ustaz kazim ada jelaskan semua jasa dan pengorbanan Dato vida yang ramai tak sangka. lihat video di bawah..

Komen Netizen:

Hidup kena sentiasa bersangka baik. Semoga Dato Vida diberi taufik dan hidayah. Semoga beliau diberi penghujung hidup yang baik.

Jangan kita mencela kesilapan, kelemahan orang di media sosial. Kalau niat nak menegur sebaiknya jumpa beliau sendiri.

Benda baik kita puji. Yang suka bersangka buruk itu belajar mengenali diri. Aku x minat pun Dato Vida. X minat artis selebriti.

Tapi bukan hak kita maki hamun orang di media sosial. Biar golongan pemimpin, tok guru, ustaz , ulama atau pakar2 dalam satu bidang menegur. Jangan kita tergolong dalam Namimah (batu api / pengadu domba) . Teguran untuk saya sendiri dan sahabat semua.

Alhamdulillah, semuga kedua nya terus berjaya, dlm bidang masing masing…sukses selalu…Aamiin

Teruskn usaha Ustaz Kazim biarlh manusia2 mghukum.Allah lbh mengtahui, semuga maju jaya dn bertambah rezeki utk anak 2 Tahfiz.Aamiin YaRabbalalamin

Sumber: Utusan dan youtube

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.
Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Xoxo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *