Uncategorized

Selain Chacha, suami Emma Maembong juga jadi ‘m4ngsa’ gigitan Shariq Gabriel

Menggigit adalah perbuatan yang biasa dilakukan kanak-kanak. Ia lazimnya dilakukan kanak-kanak usia satu hingga tiga tahun.

Sebelum ini satu insiden yang mana anak kepada pelakon Emma Maembong, Shariq Gabriel, 1, menggigit tangan ibu saudaranya, Chacha mendapat perhatian warga maya.

 

 

Video aksi comel Shariq itu yang mencvri tumpuan itu berlaku semasa Emma sedang duduk di sofa manakala Shariq berada di sisinya.

Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah, 26, yang duduk bersimpuh berdepan dengan kakaknya bersalaman. Namun secara tiba-tiba dia digigit Shariq. Insiden itu hanya disedari oleh Emma beberapa saat selepas melihat adiknya itu menjerit.

Emma cuba melegakan gigitan Shariq dan mengalihkan tangan Chacha. Namun apa yang meluucukan gelagat Shariq yang terus terganga seolah-olah mahu memberikan gigitan kali kedua.

@jimbo_555 Kenal tak siapa ni. #fypシ #raya2022 ♬ Raya Raya Raya – DOLLA

Rupa-rupanya, Chacha Maembong bukanlah satu-satunya individu yang menjadi ‘m4ngsa’ gigitan anak kepada Emma Maembong itu.

Terbaru menerusi laman instagram, Emma Maembong memuat naik satu video khas ditujukan untuk suami tercinta, sempena hari bapa semalam.

@jimbo_555 Seronok kau ye dik mkn eskrim . kredit: Emma maembong. #raya2022 #fypシ ♬ Gatal Raya – Janna Nick

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Shariq Gabriel dalam video tersebut yang menggigit tangan bapanya, sama seperti yang dilakukan kepada Chacha Maembong.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 57.9k tontonan, 3.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Shariq Gabriel.

Komen netizen:

ISU SEKSI – EMMA MAEMBONG MAHU JADI DIRI SENDIRI, PILIH PAKAIAN SELESA SEJAK ZAMAN REMAJA

“Saya hanya pakai apa yang selesa… ikutkan ini pakaian saya sejak dari zaman remaja lagi. Saya tak nak jadi orang yang dah kahwin, kena terus berubah. Biarlah saya menjadi diri sendiri.

“Saya tak kisah la orang nak cakap pakaian macam budak-budak ke, saya hanya nak hargai hidup saya sekarang. Insya-Allah doakan yang baik-baik, satu hari nanti saya mesti akan pakai tudung balik.

“Setiap wanita memang kena pakai tudung, Insya-Allah saya akan berubah, jadi janganlah kaitkan anak saya. Setiap orang ada cara didikan anak,” itulah ujar pelakon Emma Maembong.

Tampil seksi selepas bergelar ibu, Emma berkata dia mahu menjadi diri sendiri dengan memilih pakaian yang selesa sejak zaman remaja lagi. Berharap netizen berhenti mengaitkan anak lelakinya, Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, 30, memohon agar netizen mendoakan saja dia menjadi yang lebih baik.

Pada Mei lalu, penampilan Emma yang dilihat menggayakan singlet putih ketat dan berseluar merah dan tampil mengubah gaya rambut dengan bertocang panjang dan mewarnakan biru mengundang kecaman.

Rata-rata pengikut meninggalkan komen menegur penampilan Emma yang dilihat semakin seksi dan membandingkan dengan penampilannya semasa berhijab dahulu.

Dalam pada itu, pelakon drama ‘Nusyuz Berkiblat Cinta’ ini memberitahu dia kini mahu menjalani kehidupan dengan tenang bersama keluarga tanpa perlu bergaduh dengan netizen.

“Zaman saya nak bergaduh dan berperang dengan netizen sudah berakhir. Lagipun, saya dah capai impian saya iaitu anak. Kalau dahulu, darah muda bila orang kecam, rasa nak kecam balik. Seboleh-bolehnya nak jelaskan dan betulkan. Tapi sekarang usia saya pun dah 30 tahun… dah ada anak, suami pun. Saya nak jaga keluarga saya.

“Walaupun saya buat yang terbaik, orang tetap akan kecam, buat salah lagi la orang kecam. Susah nak puaskan hati netizen. Saya pun dah tak nak stres. Emosi saya sekarang hanya untuk anak,” katanya.

Untuk makluman, Emma berkahwin dengan juruterbang Muhammad Shazli Azhar dan dikurniakan seorang bayi lelaki, Shariq Gabriel pada November 2020.

Sumber: sinarviral

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.