Uncategorized

“Saya dah penat..” – belum sampai setahun kahwin Sharifah Sakinah buat pengakuan ini.

Umvm men.getahui, pelak0n berbakat besar, Sharifah Sakinah mendiri kan rumah tangga kedua.nya bersama jejaka Sw3den iaitu Michael.Hansen.

Terbaharu, pelak0n berusia 33 tahun itu mendedahkan mereka ber.dua masih belum mempunyai perancangan untuk mendapat.kan cahaya mata dalam masa terdekat. Sakinah berkata, dia mengambil keputusan untuk tidak merancang hamil lagi memandang.kan suaminya kini sudah tua.

Dan, jika dia hamil sekali pun, besar kemungkinan ia akan menjejas.kan dirinya sediri kerana suka berada dekat dengan suami. “Secara l0gik.nya, tak ada perancangan lagi untuk anak baru.

Sebab saya ini jenis suka berada dengan suami. Kalau saya mengandung, saya nak anak dan suami sen.tiasa ada dekat saya. Jadi perkara itu saya tak b0leh dapat dalam kehidupan saya.”

“Saya mem.buat keputusan tak merancang untuk hamil lagi. Suami pun dah tua, maksud.nya kalau umur dah 40 tahun ke atas tak nak anak masih kecil,” ujarnya.

Dalam masa sama, pelak0n drama berjudul Isteri.VS.Tunang mengatakan diri nya tidak pernah rasa tertekan lebih-lebih lagi masyarakat di sana tidak pernah ber tanya mengenai perihal zvriat seperti di sini.

“Orang di sana tak ma.cam kita. Mereka tak tanya pun bila nak dapat cucu. Di sana tak, tak ada tanya semua itu. Mereka macam biasa sahaja. Kadang kadang ber.cakap atau tidak,”jelas ibu kepada seorang anak perempuan, Anais Adha,5.

“Saya rasa perlu menikmati masa sekarang ini dan kurang.kan fikir masa depan dan masa lalu. Saya dah penat.”

“Walau pun saya ‘dr4ma’, tapi dalam kepala saya tak pun sebenar.nya. Kalau tak, saya layan netizen dan hidup menjadi sedih. Saya hanya mahu begitu dalam hidup. Saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang walaupun jauh.” luahnya.

Selain itu, Sakinah menafikan d4kwaan ramai yang mengata.kan dirinya mengambil keputusan mengikut suaminya tinggal di Sweden bagi melari.kan diri daripada k3caman n3tizen Malaysia.

“Kalau kamu rasa netizen mem.beri masalah dalam hidup, jangan main m3dia s0sial. Bagi saya netizen tak beri langsung perkara itu. Kadang-kadang saya baca k0men yang melampau, tapi itu adalah risik0 kita. Kalau tak nak (kecam), jangan p0st,” katanya lagi.

 

Terdahulu,”SAKINAH SUKA ‘BUAT ONAR’… RASA MACAM ATTENTION SEEKER” – SHARIFAH SHAHIRAH

“Saya rasa dalam yang kritik, ada juga yang suka dengan personalitinya. Dia pula suka ‘buat onar’ kemudian dia akan mediamkan diri. Rasa rasa macam attention seeker. Ada orang yang begitu. Macam… tak kisah ada orang suka atau tak, tapi dia memang suka diberikan perhatian juga.

“Katalah kalau dia botak sekali pun, saya sendiri pernah warnakan rambut warna merah, pernah juga hampir botak,” ujar pelakon Sharifah Shahirah yang menyifatkan adiknya, selebriti sensasi, Sharifah Sakinah sebagai individu yang suka mencuri perhatian.

Terdahulu, Sakinah atau lebih mesra dipanggil Kinah sekali lagi menjadi perhatian orang ramai apabila menampilkan imej baru dengan berambut botak di laman Instagram miliknya.

Menurut Shahirah yang mesra disapa Shiera, sebagai kakak dia tidak mengambil perkara itu sebagai suatu hal yang serius kerana lebih mengenali adik sendiri.

Jelasnya lagi, orang-orang begini kadang-kala akan berasa marah jika tidak dipeduli oleh netizen, jadi kalau dia rasa senyap, dia mesti akan membuat sesuatu untuk diambil peduli orang.

Namun, Shiera tidak menafikan bahawa adiknya merupakan anak yang baik terutamanya dalam hal melibatkan keluarga. Dalam pada itu, Shiera memaklumkan bahawa dia langsung tidak kisah tentang apa yang orang katakan dan tidak mahu balas apa-apa mengenai kritikan tersebut.

“Kinah anak yang cukup baik. Rezekinya pun murah sebab dia jaga mak, keluarga. Dia dulu yang akan bagi mak duit, bukan adik-beradik lain. Katalah kalau dia botak sekali pun, saya sendiri pernah warnakan rambut warna merah, pernah juga hampir botak,” katanya.

Tambahnya lagi, pengakhirannya bukan manusia yang akan adili, tetapi Allah SWT dan Kinah juga bukanlah melakukan perkara tidak baik seperti mencuri, sakitkan hati orang atau sebaginya.

Sumber: HMETR0

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak.

PER HATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggung.jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang ter.lebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.Jangan lupa like di bawah atau f0llow page kami. Terima Kasih.

Leave a Reply

Your email address will not be published.