Uncategorized

Pergi Tunai Umrah, Komen Fara Salleh Tarik Perhatian Ramai Sampai Shuk Sahar Pun Balas

Jika anda mengikuti Instagram Shuk Sahar, pasti ramai tahu pelawak sensasi itu kini berada di Tanah Suci Mekah bagi menunaikan ibadah Umrah.

Menerusi satu perkongsian, Shuk dilihat memuat naik gambarnya berada di Masjid Nabawi serta meluahkan rasa syukur kerana berpeluang menjejakkan kaki ke sana.

Dalam entri tersebut, Shuk turut menyertakan kapsyen dimana dia memohon doa agar dapat melupakan sebentar urusan di dunia yang tidak pernah habis.

“Alhamdulillah aku sampai. Doakan aku dapat lupakan sekejap urusan dunia yang tak akan pernah habis Ya Allah,” tulisnya.

Perkongsian Shuk itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Namun, apa yang menjadi perhatian ramai diruangan komen apabila wanita yang dikaitkan dengan kontroversi rumah tangga pelawak itu iaitu Fara Salleh ada meninggalkan komen.

Fara dilihat meninggalkan komen meluahkan rasa syukur dan Shuk membalas komen wanita itu dengan mengucap kembali Alhamdulillah dan terima kasih.

Terdahulu, status rumah tangga Shuk dan isterinya masih menjadi tanda tanya. Bagaimanapun, Sera berkata dia dan Shuk masih berhubung namun hanya kerana anak-anak sahaja. Sera mengakui dia juga tidak boleh memaafkan suaminya lagi.

kredit: roti kaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.