Uncategorized

Lepas Je Neelofa Kongsi Foto Bilal Pakai Spek Donut, Tiba-tiba Tokti Masuk Komen Beritahu Sesuatu Buat Netizen Setuju

P3minat namp4knya semakin tak.sabar untuk melihat wajah penuh anak kepada pasangan s3l3briti, Noor Neelofa dan Muhammad Haris Ismail atau PU Riz ia itu Muhammad Bilal.

Meski pun pasangan ini svdah semakin terbuka ber.k0ngsi telatah Bilal di m3dia s0sial, namun mereka masih memilih untuk tidak mendedah.kan wajah penuh anak mereka.

Ter.baharu, anak s3l3briti ber kenaan sekali lagi menjadi tumpuan ramai selepas Neel0fa memuat naik sebuah video memapar.kan wajah Bilal yang ditutup dengan pelitup muka dan diletakkan em0ji cermin mata hitam berserta em0ji d0nut.

“Akan menanggal.kan topeng saya untuk d0nat,” tulis.nya Neelofa di ruangan kapsyen.

Video pendek Bilal itu dik0ngsikan di Inst4.gram Neel0fa pada Ahad.

Biarpun masih menyembunyi.kan wajah di sebalik pelitup muka, namun ramai meluah.kan rasa ‘geram’ melihat tubuh Bilal yang gebu dan ber.semangat itu.

Sehubungan dari perk0ngsian itu, ruang komen di.penuhi komen dari rakan.rakan artis dan penyanyi, Datuk Siti Nurhaliza yang turut teruja akan susuk tubuh bilal.

“Al0l0… Betul L0fa cakap gebu gebu macam Afwa ya,” tulis Datuk Siti Nurhaliza.

Selain itu, rata rata warga.net meluahkan rasa geram selain ternanti nanti akan pend3dahan wajah anak pasangan sel3briti berkenaan.

“L0fa buat hal! Tak lama dah ni nak tunjuk muka.Jangan main mainkan kami L0fa, geram nak tengok muka Bilal.

“Kalau nak tunjuk muka Bilal beritahu, kami nak ambil cuti,” kata n3tizen.

Terdahulu, Neel0fa dan suami memilih untuk tidak mendedah.kan wajah Bilal kerana ingin melindungi anak.nya daripada penyakit Ain.

Nelofa Pernah Nafi Bukan Anak Dia, Sekali Netizan Mula Perasan Sesuatu Kat Wajah Bilal

Selebriti popular, sebelum ini Neelofa menafikan foto bayi tular bersama seorang wanita dalam TikTok ketika ini adalah anak lelakinya, Muhammad Bilal.

“Maaf semua, ini bukan Bilal. Tetapi comelnya, masya-Allah,” komen Neelofa ringkas pada perkongsian media sosial itu.

Sebuah foto tular di platform TikTok yang didakwa ramai sebagai anak lelaki kepada Neelofa

Netizan Mula Buat Siasatan, Perbandingan

Terbaharu, anak selebriti berkenaan sekali lagi menjadi tumpuan ramai selepas Neelofa memuat naik sebuah video memaparkan wajah Bilal yang ditutup dengan pelitup muka dan diletakkan emoji cermin mata hitam berserta emoji donut.

Akan menanggalkan topeng saya untuk donat,” tulisnya Neelofa di ruangan kapsyen.
Video pendek Bilal itu dikongsikan di Instagram Neelofa pada Ahad

Namun melalui perbandingan yang dibuat oleh netizan melalui gambar yang tular sebelum ini, rupanya ada banyak persamaan dengan Bilal

“Dah lama agak memang betul itu Bilal, rambut lengan semua sama dah” komen seorang netizan

Sebelum ini foto tersebut tular di platform TikTok yang didakwa ramai sebagai anak lelaki kepada Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor berdasarkan bentuk wajah dan kulit putih gebunya.

Menerusi perkongsian @bebelancikmin, pengguna itu tidak menyatakan kesahihan gambar tersebut sebaliknya menulis hantaran bertanya kepastian sama ada bayi lelaki tersebut ialah Bilal atau tidak.

Perkongsian itu menerima pelbagai reaksi dalam kalangan warganet termasuklah ada individu mendakwa wanita yang mendukung bayi lelaki tersebut adalah adik perempuan kepada suami Neelofa iaitu Haris Ismail.

Selain itu, ada yang turut menafikan gambar tersebut dengab mengatakan bayi tersebut adalah anak buah kepada Haris Ismail merangkap sepupu Bilal.

Tidak kurang juga ada mengatakan pernah melihat Bilal didukung oleh suami kepada kakak Neelofa, Shahrin di Insta Story.

Sejak dilahirkan pada 29 Januari lalu, Neelofa dan Haris mengambil pendekatan untuk tidak mahu mendedahkan wajah anak mereka kepada umum atas alasan mahu ‘elak’ daripada sebarang penyakit Ain yang berpunca daripada pandangan mata atau dendam.

Namun bekas pengacara MeleTOP itu kerap berkongsi perkembangan dan foto anak lelakinya di media sosial meskipun hanya menampakkan sebahagian wajahnya seperti belakang badan, kaki dan tangan. Jika ada gambar penuh, selebriti itu pasti akan meletakkan sticker bagi mengelak wajah anaknya terdedah.

Sekadar info, Neelofa dan Haris mendirikan rumah tangga pada 27 Mac 2021 di sebuah hotel terkemuka di ibu negara dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Muhammad Bilal

Sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *