Uncategorized

Sajat Terlupa Nak Tutup Rakaman Livenya Sampai Netizen Perasan Sesuatu Terus Kantoi

Sejak awal pagi tadi, wargamaya sibuk memperkatakan mengenai ‘sesi tidur’ siaran langsung dari Nur Sajat di aplikasi Tik Tok.

Meski sudah menghabiskan sesi tersebut (end live), namun ada pengguna media sosial yang sempat merakam sedutan berkenaan lalu memuatkannya kembali di aplikasi sosial itu.

Vide0:

@rolexnotforex @nursajat85 asmr dari sajat #sajat #nursajat #nursajat23 #sajatkelakar #fyp#tiktokmalaysia  DJ BIWIR BEUREUM-BEUREUM JAWER HAYAM PANO COKLAT KOPI SUSU – RUNTAH – DJ MANIKCI REMIX

Hasil tinjauan di ruangan komen, ada netizen yang mendakwa sesi tersebut tersekat beberapa kali, mungkin kerana ada kenalan yang cuba mengejutkan penyanyi lagu Bobo Di Mana itu yang sedang tidur.

 

“Netizen comment ada member ke dia dalam live ni yang tahu number phone dia, tolong call haha. Pastu live terpause 3,4 kali sebab ada orang call. Tu dia bangun terus end,” respon netizen.

Dalam pada itu, ramai juga yang mengusik Sajat susulan video berkenaan yang kini tular di media sosial.

Malah kedengaran bunyi dengkur juga menarik perhatian netizen.

“Haha siot lah masing-masing menyempat record.”

“Hahaha sempat korang rakam.”

“Habislah Bang Jat.”

“Buat hal Sajat ni, menghibur betul.”

“Amboi bunyi apa tu? Nasib tak ternganga mulut tu.”

“Ooiii Sajat. Bunyi lori kuari je.”

“Viral doh Sajat lepas ni.

“Untungnya ramai teman tidur.”

Apa yang menarik, ketika sesi tersebut masih lagi berjalan, ia ditonton lebih 3,000 pelayar TikTok.

 

Sebelum ini, viral di aplikasi TikTok mengenai sebuah klip video lagu karaoke bertajuk Keksaih Pujaan dari penyanyi Datuk Sharifah Aini yang memaparkan usahawan sensasi, Nur Sajat pada suatu ketika dahulu.

Menerusi video tersebut, Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman dilihat mengenakan persalinan baju Melayu dan lengkap bersongkok sambil menari zapin bersama seorang penari wanita.

Nak panggil Abang ke Kakak?”tulis pengguna dikenali Farah Josni di ruangan kapsyen laman TikTok miliknya. Seriuslah Sajaat?

Hensemnya. Penularan video itu telah membuat ramai meluahkan rasa terkejut.

Apabila melihat individu dikatakan Sajaat memakai baju Melayu dan masih belum ‘berhijrah’ ke dunia terkininya sekarang.

Tidak kurang juga ada yang memuji penampilan sebenar Sajat yang kelihatan kacak berbaju Melayu. Bila tanya, bangjat terus end live.

Dalam pada itu, rata-rata memuji penampilan Saj4t yang kacak berbaju Melayu.

Kata netizen lagi, Saj4t jadi lelaki pun sudah cantik dan wajahnya ketika itu nampak seperti perempuan.

Susulan itu, setiap kali usahawan itu membuat ‘live‘ di aplikasi TikTok, dia sering diasak berkali-kali dengan pertanyaan jika jejaka di dalam klip video itu sememangnya dirinya.

Tampil menjawab persoalan ramai, Sajat akhirnya mengaku bahawa jejaka di dalam klip video itu sememangnya dirinya dan meluahkan rasa bangga apabila wajahnya kekal segak dari dulu.

Ye! memang I pun, kenapa? cantik sangat I? baru korang tahu betapa cantiknya Sajat dari dulu. Sikit habuk pun tak ada buat muka, muka dari dulu sampai sekarang sama je!

Malah, Sajat turut menjelaskan bahawa dia hanya menggantikan penari lelaki yang tidak hadir ketika pengambaran klip video berkenaan dan mendakwa terpaksa memakai baju Melayu dan bersongkok.

 

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur melihat respon dan ‘alasan’ yang diberi oleh usahawan itu yang bersikap terbuka walaupun sudah ‘kantoi’.

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *