Uncategorized

“Dia agak agresif di pentas GV”– Pak Nil Mula Bersuara Mutu Pengacaraan Elly Mazlein Buat Ramai Mula Perasan Sesuatu Lalu Setuju

Hos terkenal Datuk Aznil Nawawi mengulas mengenai cara pengacaraan bintang versatil, Elly Mazlein di program realiti hiburan, Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9).

Aznil yang sinonim disapa Pak Nil ber pendapat, Elly yang bersikap ‘agr3esif’ ketika mengacarakan GV9 di samping Nabil Ahmad memberi satu kelainan buat rancangan hibuvran tesebut.

“Elly Mazlein ialah se0rang yang mewarnakan pentas. Kita kena fikir bahawa selama hari ini, Elly Mazlein nam.pak sebegitu dan dia agak agr3sif di pentas Gegar Vaganza. Bila dia agr3sif di situ, dia memberi.kan satu kelainan.

“Dan kelainan ini memang agak sukar untuk cari, terutama.nya bagi mereka yang masih bergiat dalam bidang pengacaraan, nak tukar kepada pentas baru nak cari kelainan memang sangat susah.

“Tapi Elly Mazlein berjaya melakukan.nya. Sebab kalau kita tengok dalam MLS (Muzikal Lawak SuperStar) wataknya agak lain. Begitu juga dengan Ceria P0p Star. Tetapi di sini (GV9) dia agak agr3sif,” katanya.

Pak Nil berkata demikian menerusi sedutan vide0 yang dik0ngsikan pengguna TkT0k.

Menerusi video sama, Pak Nil antara lain akui sisi perbandingan juga akan diperkatakan.

“Jangan takut dengan perbandingan oranglah. Orang akan banding.kan dengan Jihan, dengan Nabil malah dengan sesiapa pun. Jangan takutlah. Sebab inilah dia pertaruhan dan percaturan.

“Cuma sekarang ini ialah kita yang men0nton ni selama ini kita ada rasa macam… jangan terlalu gedik, lancang, banyak sangat yang ‘jangan terlalu’. Tapi awak ber.jaya Elly, membuat orang terima dengan cara awak yang dikatakan terlalu itu, awak insan terpilih

“Dan kekalkan ‘branding’ awak itu. Tapi awak kena berdepan jugalah dengan mereka yang akan mengeluarkan kritikan dan rasa tak puas hati. Dalam kerjaya, awak akan ada orang yang meny0kong dan ada yang tidak gemar dengan cara awak.

“Awak beruntung sebab orang yang suka awak ini, akan datang membantu awak untuk mempertahan.kan awak. Selagi ada orang mempertahankan awak, awak akan jadi orang yang selamat,” katanya lagi.

Komen Net1zen:

Terdahulu, ramai yang memberikan k0men terhadap energi yang dibawa Elly ketika mengendali.kan Gegar Vaganza kesembilan (GV9).

Kelincahan.nya dari awal hingga akhir program bersama aksi spontan menerima reaksi pelbagai di kalangan para pen0nton.

Nabil menerusi MH menyambut baik keberadaan Elly di pentas GV9 mengganti.kan Jihan Muse yang kini sedang berpantang selepas selamat menimang anak kedua, bulan lalu.

Aku dah tak lalu dengan Kak Lina ni,”-Tengok Kak Lina kelihatan terlalu ‘hyperaktif’, ini reaksi spontan Nabil

‘Ini GV9 atau Maharaja Lawak ni,’ jelasnya.

Terdahulu, Elly Mazlien atau Kak Lina Pom Pom telah menggantikan Jihan Musa sebagai pengacara selepas pelawak itu melahirkan bayi beberapa bulan yang lalu.

Pengacara konsert Gegar Vaganza (GV), Nabil Ahmad secara berseloroh bertanya bilakah Jihan Musa akan kembali mengemudi rancangan itu.

Difahamkan Nabil berseloroh demikian apabila rakannya, Elly Mazlien atau Kak Lina kelihatan terlalu ‘hyperaktif’ setiap kali mengacarakan konsert yang memasuki minggu ke-6 itu.

“Jihan, kau lambat lagi ke nak habis pantang? Makan lah ikan haruan banyak-banyak. Aku dah tak lalu dengan Kak Lina ni,” ujarnya sebentar tadi.

Gandingan Nabil dan Kak Lina ternyata mampu menghiburkan penonton

Sebelumnya, Kak Lina seperti biasa menunjukkan ‘perangai’ aktif di atas pentas setiap kali menegacarakan konsert kegemaran ramai itu.

Rata- rata pengguna media sosial turut bersetuju malah ada yang inginkan gabungan Nabil-Lina terus dikekalkan untuk musim akan datang.

“Kadang tengok Kak Lina terlalu aktif ni menyampah juga, tapi secara jujurkan aku tengok rancangan ni sebab dia,” tulis @paksuirfan.

“Akao terus eh kau Nabil, depan-depan dia bagi. Tapi bagi aku GV kali ni menarik sebab Kak Lina ada,” jelas @eg9muor.

“Lucu dengan telatah pasangan ni, lagi elok gabung je Kak Lina, Nabil dan Jihan lepas ni. Tengok apa berlaku,” kata @zaibdiyusoff.

Peminat Gegar Vaganza musim ke9 (GV9) meluahkan cadangan untuk gabungkan tiga pengacara, Nabil Ahmad, Elly Mazlein serta Jihan Musa pada musim ke-10 nanti.

Cadangan tersebut mungkin dikeluarkan selepas melihat ketiga-tiga pengacara tersebut mempunyai ‘stail’ tersendiri ketika mengacarakan program terbabit.

Tinjauan Kosmo! di laman sosial Twitter menyaksikan ramai peminat rancangan tersebut meluahkan cadangan itu bertujuan memeriahkan lagi program pilihan ramai itu.

“Aku rasa tahun depan perlu bertiga la host, macam sayang nak singkirkan Kak Lina sebagai pengacara,” tulis @saripah n_m.

“Apa salahnya kalau gabungkan saja ketiga-tiga pengacara ini, bagi aku lagi menarik. Nabil ada kelebihan dia, Jihan dengan Kak Lina pun sama,” ujar @Mat Guam.

“Lebih menarik lagi kalau digabungkan ketiga-tiga mereka, tengok apa jadi meletup atau tidak. Bukan tak boleh buat kan Astro, janji rangkin naik,” kata @mas_89.

Kata seorang pengguna media sosial, dia tidak kering gusi ketawa malam ini.

DANIAL (kiri) pernah mengacara Gegar Vaganza 9 bersama Elly Mazlein menggantikan Nabil Ahmad, tetapi teruk di kec4m oleh netizan

Sumber : mh

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *