Uncategorized

Azar Azmir hiIang? 6bulan tnpa khabar berita, Sekali ada sesuatu diruang k0men jadi bualan ramai

Lama tidak mendengar khabar mengenai pelakon, Azar Azmi yang popular menerusi beberapa drama antaranya Mr. Boss Miss Stalker, Red Velvet, Pujaan Hati Kanda dan banyak lagi.

Namun menerusi tinjauan di laman Instagram, pelakon berusia 33 tahun itu mencetuskan tanda tanya dalam kalangan pengikut kerana dilihat tidak mengemas kini akaun miliknya sejak enam bulan lalu. Posting terakhir pada 6 Mei lalu.

Sekali gus dipenuhi dengan komen netizen yang tertanya-tanya, kemana menghilangnya Azar dalam tempoh setengah tahun sehingga seolah-olah senyap begitu saja.

Posting terakhir di Instagram. Malah situasi sama terjadi di beberapa akaun bisnes yang diusahakan, tiada sebarang kemas kini dilakukan selain Instagram kelab peminatnya juga dilihat tidak aktif.

Netizen rata-rata meluahkan kebimbangan berhubung ‘kehilangan’ bekas peserta.

Dewi Remaja 2009 itu di media sosial dan berharap dia berada dalam keadaan baik saja.

Mana awak? Lama menyepi. Terdahulu, menerusi laporan Utusan Online pada Jun lalu, terdapat kenalan industri mendakwa Azar dikhabarkan mengurungkan diri di rumah sehingga kelibatnya tidak kelihatan di mana-mana acara hiburan.

Untuk rekod, Azar atau nama penuhnya Siti Azar Ameerah Azmi pernah bertunang dengan seorang penerbit filem.

Pada 1 Disember 2019 namun hubungan mereka putus sekitar Februari 2020. Diharapkan pengurus, ahli keluarga atau kenalan rapat dapat ‘update’ sedikit tentang perkembangan Azar kepada umum.

Sekurang-kurangnya orang akan tahu situasi dihadapi oleh dirinya ketika ini. “ok tak kenapa sepi je? Serius Saya rindu akak… kenape takada paper update? Are you ok?

Klau ada masalah still strong ok,saya btul? berharap akak ok, harap akak ada tempat mengadu Klau akak ada masaalah.. still strong for Allah..save yourself”

KREDIT: MSTAR

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *