Uncategorized

Aku Menantu Paling Tak Cantik, Kulit Hitam, Ipar Pula Semua Cantik2, Mertua Putih Melepak, Lepas Je Nikah, Aku Sgt Tertkejut Bila Mertua

Saya rupa tak ada, kulit hitam. Mertua pula putih melepak, ipar2 semua cantik2. Aku jadi risau mereka tak terima aku. Kebelakangan ni, banyak saya baca luahan di dalam ini berkenaan sikap dan perangai ibu mertua yang kejam. Sebenarnya cerita cerita seperti ni mmberi gambaran dan persepsi yang buruk untuk pasangan yang baru nak berkahwin. Sebab…

Uncategorized

[VIDEO] “Abang tak kerja ke?” – Ditudvh tak kerja, hanya ‘makan’ duit isteri… Selain mengurut, ini rupanya pendapatan Suhaimi Saad

KERAP menerima pertanyaan mengenai sumber pendapatan, penyanyi nasyid Suhaimi Saad mengakui dia tidak gemar berkongsi perkara itu secara umum. Bagaimanapun, Suhaimi menerusi video yang dimuat naik di aplikasi TikTok berkata dia terp4ksa membuat penjelasan soal itu agar netizen berhenti bertanyakan soalan sama. “Sebenarnya SS (Suhaimi Saad) tak suka sangat bercerita fasal pendapatan, gaji semua pada orang.…

Uncategorized

Ramai sebak Iihat vdeo Iambaian terakhir arwh NabiI HaikaI buat lbu tersayang

Sejak semalam, luahan-luahan daripada ahli keluarga 5 mangsa yang meninggal dunia selepas terlibat dalam kemalangan  di Kilometer 246 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) arah utara telah berlegar-legar di media sosial. RAKAMAN VIDEO ITU ADA DI BAWAH SKALi Bukan itu sahaja, perkongsian daripada rakan-rakan arwah juga membuatkan ramai sebak kerana pemergian 5 sahabat baik yang juga pelajar…

Uncategorized

Cikgu saja buat2 tombol pintu rosak, dia cuba merapat. Aku nk menjerit tp xkeluar suara. Senyuman dia menakutkan.

Foto sekadar hiasan : Assalamualaikum dan salam sejahtera. Lama sudah kisah ini berlaku. Terlalu lama. Kini setelah ada anak, aku berdoa semoga anak aku tidak menjadi mngsa dan pemngsa. Aamiin. Kisah ini berlaku lama dulu waktu aku masih di sekolah menengah. Sekarang umur aku 40-an. Aku bertugas di koperasi sekolah. Ketika itu cuti hujung tahun.…

Uncategorized

Aku minta suami baik2 dgn ex isteri, tp pagar makan padi, mereka buat tiap kali berjumpa dgn alasan uruskan anak.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih admin, andainya siarkan luahan hatiku ini. Nama aku Siti Mazlin (pastilah bukan nama sebenar). Aku Setiausaha di sebuah syarikat besar. Suami aku asalnya adalah boss aku. Nama suami aku Wahab (bukan nama sebenar). Aku sudah berkahwin 2 tahun dengan suami aku seorang duda anak dua. Anak-anak tiri aku perempuan usia…

Uncategorized

Hairan mlm tu suami balik, xbuka baju terus masuk blik air. Bila diintai aku menangis. Aku terus nekad peluk dia.

Foto sekadar hiasan Assalamualaikum. Menyahut seruan untuk berkongsi kisah rumah tangga yang bahagia (kot) Haha.. Tak berani nak declare sendiri bahagia ke tak.. Cuba la korang nilaikan. Semoga secebis kisah yang saya kongsi ni dapat memberi manfaat. Ok ayuh kita mula. Nama saya Orked. Sudah berkahwin selama 15 tahun. Belum ada anak. Suami saya, saya…

Uncategorized

“Harini Dalam Sejarah, Setelah 20 Tahun Penantian,” – Rasa Seb4k Dengan Perkongsian Anak Sulung Didie Alias

Anak sulung pelakon dan usahawan Didie Alias iaitu Nur Dhaniyah Mohd Ridzuan, meluahkan rasa syukur dan gembiranya apabila dapat meraikan Syawal bersama kedua orang tua buat pertama kali selepas ibunya berpisah dengan aktor Ridzuan Hashim pada tahun 2002. Menerusi perkongsian di Instagram miliknya awal Mei lalu, pemegang Ijazah Sarjana Muda Teknologi Multimedia dalam Reka Bentuk…

Uncategorized

“Rimas betul tutup-tutup muka anak” – Kak KM rimas artis suka sorok wajah anak baru lahir, tak perlu takut kena s4ntau kalau niat baik

USAHAWAN sensasi Kak KM meluahkan rasa rimas dengan tindakan segelintir selebriti yang berkongsi gambar bayi selepas bersalin namun enggan mendedahkan wajah anak mereka. Menurut Kak KM atau nama sebenarnya Liana Rosli, bayi yang baru dilahirkan itu adalah satu anugerah Allah dan berkongsi wajah anak merupakan satu cara untuk menzahirkan rasa gembira dan syukur. “Saya rasa…

Uncategorized

Kebahgiaan Saya Dir4gut -Anak Pengasas Dnars

Tanggal 18 Mei 2019 akan terus terpahat dalam ingatan Irdina Hakim Jasman, 19, buat selama-lamanya apabila kesempurnaan hidupnya bagaikan ‘dir4gut’ dengan kehilangan ibu tercinta yang juga pengasas produk kecantikan Dnars akibat kem4langan raya di Pattani, Thailand. Kehilangan ibu tercinta, Faizani Rohban membuatkan kehidupan berubah 100 peratus pada usia masih muda.   Rutin hariannya berubah, jika…