Uncategorized

Pelik Aku, Suami Minat Pakai Lampin. Bila Penuh, Aku Terpaksa Tukar. Lepas Tu Minum Susu Botol, Makan Bersuap, Tido Nak Dodoi. Rahsia Suami Akhirnya Terbongkar

Foto Sekadar Hiasan Assalamualaikum admin dan pembaca IIUMC semua. Aku tersempak dengan platform ini dengan tidak sengaja dan menjadi peminat dan gemar membaca cerita cerita yang di kongsi di dalam platform ini. Banyak pengajaran yang aku boleh ambil dari cerita cerita di kongsi. Aku mahu kongsi sebuah cerita aku dan juga mahu dapatkan pandangan terhadap…

Uncategorized

Bawak mak pergi shopping, beria-ria mak seronok, tapi smpai je di kedai helah si anak terbongkar smpai mak menangis kat situ juga

Gambar diatas adalah utk ilustrasi sahaja. Sila baca dibawah ini utk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih krn membaca perkongsian kami ini. Selama ni saya selalu terbaca tentang ketidakpuasan hati terhadap mak mertua. Saya tampil untuk meluahkan. Mempunyai seorang anak lelaki yang di tatang bagai minyak yang penuh. Apabila sudah berkahwin dan mempunyai anak, semuanya…

Uncategorized

Aku org KL kahwin dgn org kampung belah utara. Sengaja balik rumah mertua 2 mggu tanpa suami. Tak sangka ini yg aku terima

Gambar sekadar hiasan. Assalam. Aku Husna (bukan nama sebenar). Terima kasih andai cerita aku disiarkan. Di sini aku ingin kongsikan serba sedikit cerita aku dengan arwh ibu mertua aku dulu. Allah hanya bagi aku pinjaman yang sangat berharga ini hanya 4 tahun sebagai menantu buat arwh ibu mertua ku (sekarang usia perkhawinan aku dah nak…

Uncategorized

Pening, Kalau Ikutkan Hati Aku Memang Aku Taknak Jaga Lagi Budak Ni Dah. Mak Bapak Dia Pun Nak Humban Dalam Longkang

Gambar Sekadar Hiasan & Carian Google. Assalamualaikum semua. Saya pengasuh bayi perempuan berusia 9 bulan, yang ibu bapanya masing-masing pegawai bank. Saya tiada masalah dengan bayi berkenaan tetapi saya pelik dengan ibu bapanya yang seperti tidak sayangkan anak. Di sini saya senaraikan beberapa perkara yang saya rasa pelik. Sejak saya menjaga bayi berkenaan enam bulan…

Uncategorized

Dihentam Netizen Gara² Ingin Berhenti Kerja, Akhirnya Abg Viva Dedahkan Punca Yg Menyedihkan

Sejak dilanda bnjir pada bulan lepas,banyak kawasan yang trjejas.Kawasan bnjir mnjadi tumpuan umum dan ramai yang turun padang membantu mngsa2 bnjir. Menarik perhatian umum,pada bulan lalu hangat diperkatakan mengenai Abang Viva viral yang datang dari Melaka untuk menyelamatkan mngsa bnjir di Shah Alam. Mana tidaknya, dengan hanya berbekalkan RM50 tidak menghalang niat murni Azwan Omar…

Uncategorized

“Asyik sakit je tp x mampus2 jugak” Geram sbb terpaksa batalkan aktiviti badminton hantar isteri sakit. Tiba2 nurse call gtau sesuatu bt aku terduduk.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ini saya terpanggil untuk menceritakan sebuah kisah yang amat menyentuh jiwa saya. Saya fikir ianya hanya terjadi di dalam drama tv sahaja. Rupa rupanya ia berlaku di…

Uncategorized

Saya Tak Malu Mengaku RM20,000 Saya Guna Bayar Hut4ng & Tebus Barang Kemas’ – Adibah Noor

Penyanyi dan peserta program Gegar Vaganza musim kelapan (GV8) Adibah Noor pernah mengaku terpaksa menjual rumah dan menggadai barang kemas berikutan kesempitan wang sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dikuatkuasakan pada Mac lalu. Tak malu mengaku   Ditanya mengenai hadiah kemenangan, Adibah, 52, menyatakan dia akan menggunakan wang kemenangan sebanyak RM20,000 itu untuk membayar hutang. Selain…

Uncategorized

“Memang terlalu bia.dap” tindakan lelaki Hina arwh abang AIi, cetvs kemrahan orang ramai

Tular di laman facebook seorang lelaki bersikap biadap menghina arwah seorang aktivis pengguna iaitu Abang Ali. Arwah baru sahaja meninggal akibat kemalangan jalanraya baru-baru ini.     Namun tidak dapat dipastikan apakah motif lelaki tersebut. Tinjauan diruangam komen ramai mengecam tindakan lelaki itu. Arwah jahat2 dia pon sempat bertaubat berjuang ke jalan Allah…kau ni takut…

Uncategorized

Suami nk kawen lg kata ak hodoh lps bersalin. Ak setuju tp dng syarat bg ak brcuti sorg2. Lps 2 bulan brcuti tiba2 suami wasap menangis menyesal suruh balik.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nak share cerita, ni fb kawan saya. Laki saya mintak izin nak kawin lain. alasan? Sebab saya dah hodoh! Tak style macam dulu. Anak 4 org. All boys. Dulu saya secretary. So selalu…

Uncategorized

Masalahya bermula bila baru2 ini terdetik di hati saya nak check fon suami sungguh Terkejut bila nampak whatsapp dgn “F”

Salam pembaca semua. Saya nak meluah. Saya seorang isteri. Dah berkahwin lebih kurang 5 tahun dan dikurniakan 2 orang anak. Masalah saya di sini ialah saya sering menolak ajakan suami untuk bersama dan apabila bersama pun saya akan minta suami percepatkan dan marah2 suami. Sudah lebih kurang setahun macam tu. Kebelakangan ni saya perasan suami…