Uncategorized

Bayi meninggal dalam bas, tak sempat sampai hospital untuk rawatan… Ibu hanya mampu peluk, kucup anak berkali-kali

LULUH hati seorang ibu melihat bayi yang dikandung dalam pangkuannya terbujur kaku. Demikian ujian yang dilalui ibu ini apabila hasrat untuk membawa anaknya menerima rawatan di hospital tidak kesampaian selepas bayinya meninggal dunia di dalam bas ekspress ketika dalam perjalanan. Menerusi video yang tular, kelihatan si ibu dalam keadaan tergamam sambil mendakap erat anaknya yang sudah…

Uncategorized

“Anak aku tak ternilai..”- Baru Je Anak Dilamar Usahawan, Sekali Hantaran Diminta Ibu Reen Rahim Jadi Perhatian

BAKAL menamatkan zaman bujang pada hujung tahun ini, pelakon Reen Rahim turut berkongsi hantaran yang akan diterima daripada bakal suami dikenali sebagai Encik H. Reen atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahim, 34, berkata ibunya hanya meminta bakal suaminya itu memberikan senaskah al-Quran dan juga barang kemas. “Saya tidak pasti boleh kongsi atau tidak tapi ketika…

Uncategorized

“Nak lupa, makin rindu” – Wanita gilakan officemate dah kahwin, suruh tidur kat surau pun feeling ‘caring’… suami sendiri tak macam tu

SUAMI orang sering dikatakan menjadi pilihan wanita bujang. Seorang wanita berada dalam dilema kerana menyukai lelaki yang sudah berkahwin, malah dirinya sendiri bergelar isteri orang. Bukan sekadar suka, malah timbul perasaan rindu yang mendalam terhadap lelaki itu. Menerusi satu perkongsian, wanita berkenaan memberitahu lelaki yang dimaksudkan itu merupakan seorang kakitangan di tempat kerjanya. “Aku ada crush seorang lelaki…

Uncategorized

Pengantin bersanding atas ‘stretcher’ dijemput Illahi selepas sebulan kahwin, ini kata2 isteri buat ramai sayu

KISAH pasangan pengantin yang berkahwin walaupun si suami terlantar sakit di atas pelamin pernah mencuri tumpuan ramai pada November lalu. Namun tidak sampai sebulan melayari bahtera perkahwinan, wanita bernama Siti Marha Azuar berdepan ujian apabila suami, Mohd Hashmi Arifin meninggal dunia akibat barah otot (Leiomyosarcoma) tahap empat pada Rabu. Berita sedih pemergian arwah dikongsikan Siti Marha…

Uncategorized

Baru 3 Bulan Berkahwin, Mas Idayu Beritahu Jarang Jumpa Suami. Rupanya Ini Sebabnya

HAMPIR tiga bulan mendirikan rumah tangga, penyanyi Mas Idayu mengadu dia dan suami, Muhammad Sufian Isa jarang dapat menghabiskan masa bersama-sama disebabkan sibuk dengan komitmen kerja. Mas atau Mad Idayu Mesnun, 50, berkata, sepanjang tempoh itu mereka lebih banyak berkomunikasi melalui telefon untuk bertanya khabar selain berkongsi tentang aktiviti harian masing-masing. “Kami memang jarang berjumpa…

Uncategorized

Siti Nurhaliza dan Krisdayanti bertemu selepas dua tahun, di usia 40an peminat perasan sesuatu dan rasa kagum

Seperti yang kita tahu, Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Krisdayanti telah lama bersahabat baik. Persahabatan mereka sudah lama terjalin sejak kedua-duanya berada di kemuncak kemasyhuran. Beberapa hari lalu, kedua-dua diva jelita ini akhirnya bersua muka setelah dua tahun lebih tidak berjumpa. Jelas terpancar kegembiraan pada wajah DS Siti Nurhaliza dan Krisdayanti sehingga mereka berpelukan melepaskan…

Uncategorized

Pernah ditawarkan masuk GV sebanyak 4 kali.Inilah dia wajah terkini penyanyinya, Min Malik. Walaupun lasak tapi vokal tetap mantap!

Min Malik kini pegawai tentera, pernah popular lagu Flora Cinta. Pengacara dan personaliti televisyen, Fedtri Yahya membuatkan ramai menggamit memori apabila dia berkongsikan rasa terkejut kerana terjumpa dengan seorang penyanyi popular sekitar tahun 90-an. Penyanyi tersebut merupakan Min Malik yang mana lagu-lagunya yang terkenal ketika itu dan salah satu lagu yang masih sahaja menjadi ingatan…

Uncategorized

‘Terima Kasih Allah Utk 8Thn Ini’ Adik Dhia Alisha Hmbuskn Nfas Terakhir, Iuahan lbu Undg Sbak.

Johor Bharu: Seorang kanak kanak yang berusia 8 tahun menghmbuskan nfas terakhir di Hspital akibat de.mam deng.gi berdrah. Anak pasangan Mahani dan Syaiful dikhbarkan mninggaI dunia pada jam 6 pagi semalam setelah beberapa hari mnerima rwatan. Arwh yang dikenali sebagai adik Dhia Alisha merupakan anak kedua daripada tiga beradik. Sbak Iuahan dari ibu arwh dilaman…

Uncategorized

Bahu cedera kena tendang, Akhirnya Ashraf Muslim ceritakan apa sebenarnya yang terjadi

Pelakon Ashraf Muslim terpaksa dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu dengan menaiki ambulan selepas mengalami kecederaan akibat ditendang kuda pada Ahad lalu. Ashraf atau Muhd Ashraf Muslim, 41, berkata, dia mengalami kecederaan di bahagian bahu kiri selepas ditendang dan disadung oleh kuda miliknya ketika menyertai sebuah program perlumbaan kuda di Penn Endurance Cherating…